İstanbul’da Gezilecek Yerler

İstanbul'u her fırsatta keşfe çıkmayı severim. Daha önce gitmediğim görmediğim İstanbul'da gezilecek yerler arasından bir köşesini görmeyi, gittiğim ama tadını çıkaramadığım yerlerin tadını çıkarmayı severim... Uzun zamandır İstanbul'a şehir dışından daha önce İstanbuL'u gezmemiş misafirim...

5. İstanbul Gezisine Davetlisiniz!

29 Eylül Cumartesi Günü 5. İstanbul Gezisi için biraraya geliyoruz. Geziye katılmak için tek yapmanız gereken 5. İstanbul Gezisi Etkinlik Sayfasından katılım katılmayacağını belirtmek. 5. İstanbul Gezisi Etkinlik Detayları Bu kez buluşma noktamız Altunizade Capitol Alışveriş Merkezi...

Boza Mevsimi Geldi

Kış yavaş yavaş kapımıza dayanıyor, soğuk kış günlerinde içimizi ısıtacak, sağlık verecek birşeylere ihtiyacımız var. İlginç ekşimsi tadıyla, ne sıvı ne katı yoğunluğuyla, üstünde sıcak leblebisi ile bilinen en eski Türk içeceklerinden biri boza. Bozayı ilk...

Topkapı Sarayı ve İstanbul Arkeoloji Müzeleri

22 Ocak Pazar Günü, Ahmet Alpat rehberliğinde II. İstanbul Gezileri adıyla güzel bir tur yaptık. Gezi rotamızda bu kez Topkapı Sarayı ve Arkeoloji Müzesi vardı. 21 kişilik gezi grubumuza ilk geziden tanıdık yüzlerin yanısıra yeni...

4. İstanbul Gezisi Gülhane ve Eminönü’ndeydi

4. İstanbul Gezisi 13 Mayıs Pazar Anneler Günü'nde Gülhane - Eminönü rotasında gerçekleşti. Bol bol yürüdük, daha önce görmediğimiz yerler gördük. Daha önce önünden gelip geçtiğimiz pek çok yerin ise tarihini öğrendik. 16 kişilik ekibimizle...

Hola Panini Tapas: İspanyol Lezzetleri Kadıköy’de

Herşey Twitter'den gelen samimi bir davetle başladı! Hola Panini & Tapas Moda'da henüz 1.5 ay önce açılmış bir mekan. Sahibi Murat Mumcuoğlu, her beyaz yakalının rüyasını gerçekleştirmiş ve işi gücü bırakıp hayalinin peşinden bir tapas...

Çok Okuyan Çok Gezenler İstanbul’u Geziyor

Uzun zaman önce sevgili Ahmet Alpat ile İstanbul Gezileri yapalım diye konuşmuştuk. O kadar uzun zaman oldu ki ben bile hatırlamıyorum :) Bu sene Eylül'de yine bir niyetlendik, sonunda 11 Aralık Pazar gününde sözleştik. İstanbul Gezileri...

Elmayra Motoplus Motosiklet Fuarındaydı

Her yıl Şubat ayında Motoplus Motosiklet Fuarı düzenlenir. Ben de 3 yıldır takip ediyorum, taze motorcu olarak :) Bu yılki fuar 25-28 Şubat tarihleri arasında CNR Fuar merkezinde yapıldı. Ben de benim gibi iki motorcu...

4. İstanbul Gezisi’ne Davetlisiniz!

13 Mayıs Pazar günü, Anneler Günü'nde 4. İstanbul Gezisi için yeniden biraraya geliyoruz! Katılım durumunuzu Facebook Etkinliğimizden belirtebilir  misiniz? 4.İstanbul Gezisi Daveti Buluşma noktamız artık klasik haline gelmiş olan Sultanahmet Tramway Durağı arkası. Bu kez havaların geç...

II. İstanbul Gezisi Topkapı Sarayı ve Arkeoloji Müzesine

"İstanbul Gezileri" adıyla yola çıktık, ilk gezimizi Ahmet Alpat rehberliğinde Aralık ayında yaptık. II. İstanbul Gezisi kaldığımız yerden devam ediyor. 22 Ocak Pazar günü yine saat:11:00'de buluşuyoruz, bu kez Topkapı Sarayı ve Arkeoloji Müzesini geziyoruz. Katılmak...

Yeni Yazılar

Amsterdam’da Gezilecek Yerler

Amsterdam gerçekten eşsiz bir şehir. Çok fazla ziyaretçisi olmasına karşın otantikliğinden bir şey kaybetmedi. Şehrin tadını alabilmek için bir kafede oturmanız ya da kanallarında...
Gezi tutkunları! Tatilinizi binlerce otel seçeneği sunan tatilsepeti.com ayrıcalığıyla ayarlayabilir, keyifli bir tatilin tadını çıkarabilirsiniz. Antalya otellerine mi gitmek istiyorsunuz yoksa kültür turu yapmak mı? Üstelik uçak biletinizi de kolayca ve uygun fiyatlara ayarlayabilirsiniz.

Rastgele Yazılar

SOSYAL MEDYADA TAKİP EDİN!